جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۵۴:۰۸

حادثه مرگبار در سکوی نفتی نروژی

باشگاه خبری فراساحل: سقوط یک هلیکوپتر در یک سکوی نفتی در آبهای نروژ سبب شد ١٣ نفر کشته شوند. به گزارش خبرگزاری رویترز از اسلو، مسئولان امدادی نروژ اعلام کردند جمعه ١٠ اردیبهشت ماه هلیکوپتری که از یک سکوی نفتی شرکت استات اویل در ساحل این کشور برخواسته بود، سقوط کرد و به نظر می‌رسد همه ١٣ سرنشین آن کشته شده باشند. مرکز هماهنگی امداد نروژ اعلام کرد: هلیکوپتر به طور کامل نابود شده است و پس از چند ساعت جست و جو، ١١ جسد کشف شد و به نظر می‌رسد دو نفر باقی مانده نیز فوت کرده باشند.


دولت‌های نروژ و انگلستان، همه پروازهای هلیکوترهای مشابه هلیکوپتر سقوط کرده را معلق کردند. این هلیکوپتر ساخت شرکت ایرباس بوده است. پادشاه و نخست وزیر نروژ، با خانواده قربانیان این حادثه ابراز همدردی کردند. شرکت استات اویل نیز فعالیت سکوی نفتی گولفاکس، مبدا پرواز هلیکوپتر حادثه دیده را متوقف کرد. آرنه سیگوه نیلوند، مدیر تولید استات اویل در نروژ، گفت: این یکی از بدترین حوادث در تاریخ صنعت نفت نروژ است.



  کد خبر : 1588
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :